Wednesday, January 03, 2007

Nyårsafton

Jag skriver ett snabbt inlägg här, till alla er som surfar runt och vill ha ngn form av uppdatering.
Nyårsafton var sådääääär. Jag satt och önskade mig långt långt bort. Ett tag smög jag t.o.m. in i ett rum och satte mig vid en dator. Ja, då har man väl tråkigt, antar jag, alternativt känner sig riktigt hemma....hehe.

Självklart gick vi ut för att se på alla vackra raketer vid tolvslaget, där vi självklart också skålade i champagne. Men alltså, jag hade det tråkigt. Ända till åtta på morgonen, då åkte jag hem. Kanske lägger ut en mer utförlig rapport senare, men det finns ju inget särskilt att berätta. Jaja. Vi får se. Så, mitt nyår var inte såhär iaf....

15 comments:

Blygisens betraktelser said...

Ja, alltså, jag kunde ju inte svika Blanca, så jag gick givetvis på det spektaklet jag skrev om innan. SUCK.

Stora Morran said...

Men vad var det som var så tråkigt då?

Hur mår du egentligen blygis?

Är du lite deppig?

Blygisens betraktelser said...

Ja, vad var det som var så tråkigt eg.?
1. Jag ville inte vara där. Jag hade hellre velat vara i princip var som helst, förutom där. Dum i huvet som jag är, så lät jag mig övertalas. Uääääck. Måste lära mig.
2. Ja, jag vet inte. Tänk om jag är det? Nej, hoppas inte. Men lite uttråkad är jag kanske, vilket inte heller är så himla tjolahopp att vara. Men okej då, lite ledsen är jag väl ibland, men det är ingen fara med mig. Tack för omtanken!

Blygisens betraktelser said...

Nä, fy vad jag skäms! Glöm genast bort att jag sa att jag kanske var lite ledsen ibland! Det enda man kan säga är att jag ev. känner mig lite lonely sometimes, men säg mig; vem gör inte det? Och faktiskt, jag är en glad skit, som de som känner mig vet att jag är!

Blancaflor said...

Lilla gumman, inte skulle jag tycka att du svek mig om du inte gick pa nyarsfirandet.:) Ibland är man ju bara inte pa humör.

Jag brukade vara en riktig partypingla men jag har faktiskt tröttnat pa att ga ut. Jag foredrar mysiga middagar och trevliga vindrickarkvällar.

Jag är dock imponerad av att du stannade till kl.8.00 pa morgonen!

Blancaflor said...

Jag är i grunden glad, men det är klart att man känner sig ensam ibland.

När ingen vet vad en Kanken-ryggsäck är och aldrig har hört talats om Carola - da känner man sig annorlunda här i södern.

Vanja said...

Men oj då :/ Låter inte som den där "drömmen" om en skimmrande nyårsfirande direkt... Men det är väl som du säger, att man helt enkelt inte alltid har lust. KRAM på dig!

Blygisens betraktelser said...

Å, jag förstår dig så väl, Blanca.

Well Vanja, jag har tänkt till lite ( nu igen...hrmm), och jag skall nog försöka vara lite mer noga med varjag sätter ned mina tassar och med vem detta år. Alltså; helst bara göra det jag VILL göra. Simplicity! Vad var Solkungens politik och ledord nu igen, alla? Ngn som minns?

SonnyBoy said...

eeehhh... staten, det är jag
...... eller?

Blygisens betraktelser said...

Men Sonnyboy...........
Det finns ett franskt utryck.....
Anyway, Gillar dig ändå

SonnyBoy said...

Men Blygisen....
Det där är ett franskt uttryck... I allra högsta grad.
Anyway, gillar dig också:)
Trevlig helg:)

Blygisens betraktelser said...

hahaha...Jamen jag menar ett annatuttryck, Sönnyboy!
Helg? Är det redan helg nu igen? Ja, trevlig helg på dig med!

SonnyBoy said...

Vad var rätt svar?

Blygisens betraktelser said...

Bah! Glöm det, Sonnyboy! Jag säger inget förrän du säger B. Kolla din blogg.haha.

Blygisens betraktelser said...

Äh. Uttrycket är "Laissez-faire".
Inte vet jag om det var Solkungens devis, menjag har för mig det iaf. Vem vet, minnet sviktar kanske.
Fortsatt trevlig söndag.