Wednesday, December 26, 2007

Gamla bylsiga ull-tröjor

För att understryka i vilken grad jag slappar, tänkte jag slänga ut en "dagens klädsel":

1. gammal skjorta från "Seventy"
2. ganska gammal blå v-ringad ull-tröja från "Boggi" (skööööööönt med gamla kläder!)
3. långkalsonger
4.bomulls-strumpor med ull-sockor över
5. mina gamla kära inner-skor


Hm. Ja ni förstår ju att man inte direkt är klädd för party-party just nu hehe... :-)

Nä, det är så skönt att få slappa och glida runt på det här viset.
Håller ni inte med, alla jul-lediga människor?

Skulle vilja tipsa om perfekt lounge- eller jul-musik här, men ni klarar er nog ändå!

Kram igen.

2 comments:

j said...

slapparkläder är oerhört befriande att ha på sig. mys på hög nivå!

Blygisens betraktelser said...

Visst är det så!

Ibland, dock, är jag orolig att jag ser lite väl sjabbig ut; att ngn gammal dam skall komma fram till mig och trycka en liten guldtia i handen på mig, så att jag kan gå o äta ngnstans.

Jooo, så ser jag ut ibland, banne mig.

Man får skärpa till sig så fort man skall kliva utanför dörren, bara. :-)