Sunday, December 09, 2007

Slapparsöndag

O så trött man är.

Just nu är ett gäng fantastiska tjejer ute och går, medans jag bad om att få stanna hemma och städa och förbereda mat igen! Tur man har några fasaner och annat smått och gott att plocka fram när man nu har ett "Bed and Breakfast" här.

Ingen lyckades få upp låset (det ena alltså) på chiffonjén igår.

Återkommer.

PS. nyss ringde en förtjusande donna ifrån Göteborg, och jag frågade frankt : "Hörrö!! Har du en blogg?"

"Blogg? Vad är det? Jag har facebook.."

"Ooookej, nä facebook kommer jag aldrig att skaffa, men jag tänkte jag kunde hålla lite koll på dig, om du nu hade haft en blogg. Själv vet jag heller knappt vad en blogg är för något, men jag vet några som har det."

(ojoj vad min näsa växte. hihi)

På återseende.

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Tänk om du hade en blogg.. .då kunde ju människor ha koll på dig..

Blygisens betraktelser said...

Hehehehe....och vips- så försvann den lilla frihet man har som anonym då.



Det är svårt det här med bloggar, tycker jag. Man kan ju inte skriva särskilt mkt utan att någon annan människa blir inblandad. Nä man får väl skriva en bok om man vill ha ngt sagt, inte vet jag.