Sunday, December 16, 2007

Söndag kväll

Fredagen var väl ganska trevlig, enda riktiga skandalen var att jag inte kunde se en enda potentiell pojkvän. Gud vad trist. Zzzzzzzzzzz. Annars var det trevligt, ja.

Lördagen. Hm. Ja. Vad skall man säga utan att ljuga? Många amerikaner var det iaf.

Söndagen. Men herregud, det var ju repris på Bonde söker fru, så jag låg och slappade i soffan och kollade det hela dagen. Städade, pratade i telefonen. Ibland känns det som att man inte gör annat än sitter i den där telefonen, banne mig.

I morgon är det äntligen måndag.

Kram på er alla.

3 comments:

Puman said...

Haha, det var verkligen skandal! :)

Kram på dig :)

Annie - PD said...

Låter som en skön söndag ändå, och nu är det ääääntligen måndag :D

Blygisens betraktelser said...

Haha visst var det en skandal! Nästan som en chock. Kanske inte ngn såg mig som potentiell flickvän heller, med fjällande haka och panna...hehe.

Ja, söndagen var lugn och skön. Lite trist att jag inte orkade åka iväg på julmarknad, men det var viktiga tfn-samtal som upptog hela dagen och kvällen.
Japp-äääntligen måndag! :D