Sunday, December 09, 2007

Söndag afton

Å så skön helg jag haft.

Vi kollade på "En obekväm sanning" som Fyran visade idag.

Tidig middag enligt mitt önskemål, jag måste i säng tidigt eftersom jag skall upp med tuppen.

Nu är det Bingolotto på fyran och jag surfar runt lite på måfå.

En av tjejerna som var här igår ( hon som köpte hus för ett tag sedan och blev singel i nästa andetag) föreslog på fullaste allvar att jag skulle ta hem en lås-smed apropå min chiffonjé.

Jag vet inte. Gör människor så? Alltså, det är ju inget kassa-skåp eller så, bara en gammal fin antik chifonjé.

Äsch, jag ligger här i soffan och smuttar på något varmt medan jag klurar vidare.

Hoppas ni alla haft en skön helg!

Kram.

4 comments:

Annie - PD said...

Du behöver ingen låssemd. Du behöver mig :D
Spraya in lite låsolja.
Vrid nyckeln i botten rejält och lyssna om det klickar till.
Sen vrid tillbaka.
Kan funka.
Annars kommer jag med dyrkar.

Blygisens betraktelser said...

hahaha
Ja, jag vet inte. Det är inga som helst problem med att snurra nyckeln, och man skall ju göra på ett visst vis, eftersom det är ett dubbel-lås etc. klick, snurra två varv åt höger, tillbaka ett klick, till höger igen etc etc.

Skönt att man kan räkna med dig annars! ,-)

Unknown said...

Hallå! Du är utmanad - kolla min blogg!

Blygisens betraktelser said...

Godmorgon!
Utmanad?

hahaha....jag som känner mig så utmanad ibland att humorn känns som bortblåst.

Men okej, skall kolla!