Friday, November 09, 2007

Arg som ett bi!

Att man alltid skall behöva bli så förbannad!

Konsulter. Vad skall man med såna till, när det tar sån tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid med allting? O herregud vad förbannad jag är.
Jag har googlat på "magsår" och det är självkart att det är det jag har. Plus möjligigtvis cancer i ryggen. Det smärtar på ett visst ställe.

Väntar på remiss till läkare, så det blir nog bra med det. Eller, som man säger. Det ordnar sig nog med blommorna, bara kärringen dör.
Likadant med advokater. Säg en enda advokat som jobbar på ackord. En bra en, alltså.
Nä nu är jag så förbannad så jag skiter i denna förbanade helg.

Blir man så upprörd att man får näsblod - då är man arg, anser jag. Och det är jag. Just nu.

Ja just det. Ni som har en far - det är Fars Dag på söndag. Alltid nåt.

Glöm det här sura inlägget alla, och se till att ha en

Trevlig helg.

2 comments:

Anonymous said...

Lite ursinne rensar upp. Men se till att bli dig själv sedan.Att bli sjuk på bekostnad av andras långsamma tempo är inte bra. Trevlig helg !! Och en Kram ! från Nalle

Blygisens betraktelser said...

Jadå, ingen fara med mig alls längre.
Det är som vanligt, man samlar ihop sig ordentligt och tar nya tag.

Jag var riktigt arg precis när jag skrev inlägget, men sen rann det sakta av mig.

Men visst, den ena konsulten fick sig en ordentlig uppläxning igår kväll. Inkompetenta arsel.

// Blyger