Sunday, November 18, 2007

Söndag

Godmorgon alla,



Det blev en spontanmiddag med sju (sju!!!) glada flickor hemma hos mig. Vi var alltså åtta stycken med mig.

Vad gör man när det knackar på dörren hela tiden? Jo man tar fram mer och mer mat, dukar åt fler och gör plats, såklart. Flickor flickor, ständigt dessa flickor. Var är alla pojkar? ;-)

Eftersom de flesta firar trettio år i år, och vi gärna vill hitta på något roligt som skall passa alla tidsmässigt etc, beslöt vi oss för att komma iväg på "Rivierans Guldgossar" senare i december.



"Dirty Rotten Scoundrels" är en av mina favoritfilmer. I just löööööööv it.



Jag har svårt för Robert Gustafsson, men jag har överseende med det och hoppas han är bra i denna uppsättning på Circus. Om han pustar och frustar och dreglar för mycket får jag väl titta åt något annat håll under tiden helt enkelt.
Någon av er som varit på den och kan komma med ett utlåtande?



Däremot älskar jag Loa Falkman och Suzanne Reuter. De två är helt i min smak, och tillsammans är de ett underbart team.
Well, det blir kul att komma iväg ett gäng vänner och äta en bit mat, ta en promenad ut till Djurgården, se på Rivierans Guldgossar och sen eventuellt ta en liten drink någonstans.





4 comments:

Miss Upsey Daisy said...

När vi ska planera något ihop är vi i jättegod tid annars fungerar det inte med allas agendor. Nu bor vi ju dessutom i tre olika städer så...

Blygisens betraktelser said...

A, jag förstår precis.
Vi var tvunga att sno ihop ngt snabbt, eftersom att de flesta reser väldigt mkt och vi närmar oss jul etc. Det här känns som det kan bli kul.

Vad brukar ni hitta på för ngt då? :-)

Frk Fleggman said...

Jag har hört både bu och bä om Rivierans Guldgossar. Jag är inte heller ngt stort Robert G-fan, men storyn är ju lysande rolig.

Blygisens betraktelser said...

Aha!
Ja, det skall bli spännande att se hur de gör den här, våra lysande stjärnor.