Thursday, November 01, 2007

Torsdag.

Alla som inte har en hjälpande hand där hemma vet hur det är. Man måste t.ex. smörja in ryggen på sig själv. Ganska svårt, men man har ju vant sig.

Igår vet jag inte vad som flög i mig, men jag var i stort behov av nackmassage. Började knåda min egen nacke där jag satt i soffan, hittade några kotor längre ner i ryggraden där det gjorde riktigt ont, tänkte att här tar vi i lite extra.

Idag kan jag knappt röra mig. Och jag når ju inte hur mkt som helst att massera min egen rygg.

Suck. Suck suck suck.

4 comments:

Kerstin said...

Ja, shit - ibland behöver man någon. Och fastän man har en därhemma så vägrar han att knåda ens rygg. Hmmm - undrar om jag frågat alltför många gånger?

Blygisens betraktelser said...

Hahahaha :-)
Ja vad är värre än att sitta ensam och vilja ha lite nackmassage. Jo, nu vet vi! ;)
Trevlig helg!

Miss Upsey Daisy said...

Jag brukar försöka massera själv.

Kanske borde fråga han den där?

Blygisens betraktelser said...

Hahaha Miss UD! :-)

Jodå, klart du skall göra det!