Monday, November 19, 2007

Måndag kväll

Hm. hm. hm. hm.

Jag har antagligen nyss fått reda på något som jag egentligen inte har med att göra. Hehe.

Var ute en rask promenad till en affär i närheten med en väninna/granne. På vägen dit stöter vi på ett gäng ynglingar. En av dem ser på henne och säger "heeeeeeeeeej". Ganska långt och utdraget. Lyser upp och ser på henne ganska länge också. Jag hejar hurtfriskt och vanligt.

När vi kommit vidare en bit på vägen frågade jag henne:

-"Vem var det där?" Det var något med honom som jag inte kunde sätta fingret på.

- "Ja...nej..ja ..nej...ja...nej..ja..." fick hon fram.


Vi såg på varandra länge sen gick vi vidare.

Uj uj uj säger jag bara. :-)

5 comments:

Anonymous said...

Ynglingar.. jojo.

Blygisens betraktelser said...

Ja jag säger då det.

Tror hon tyckte han hade fina skor, något som jag nog absolut inte hade med att göra.

Miss Upsey Daisy said...

Var hon ute på fuffens?!!

Blygisens betraktelser said...

Nej, jag kan inte säga fuffens, eftersom hon är singel. Det var bara det att han såg så väldans ung ut, men han är visst tjugo ändå.

Well, spela roll.

Blygisens betraktelser said...

Aha....nuuuuu fattar jag, frkn Fleggman. Du menar att "De ser ut som ynglingar", men är något ehlt annat. Ibland? elelr hur man nu skall säga. Ja du fattar. Hade jag fattat rätt denna gång?