Thursday, November 08, 2007

Torsdag.

Godförmiddag alla kära läsare.



Jag har absolut inget att blogga om (hehe) så jag bjuder istället på en bild av en skön sovmask jag haft i flera år vid det här laget.







Den finns att köpa på NK, bl. a., och säkert på de flesta välsorterade sängbutikerna.





Jag kan rekommendera den till er som har svårt att sova, eller varför inte som den perfekta julklappen till ngn som står er när o kär, som har svårt för att sova? Min är i mörk-mörk-blå sammetsplysch, och modellen är en tjock mjuk med stora hålor för ögonen. Alltså, man kan öppna ögonen, utan att den tar emot på ögonfransarna, vilket för min del är skönt. Det känns helt enkelt som om man inte har den på sig, man sover som en stock dessutom haha!



När jag kikade in på deras sida, tyckte jag mig se att Atlantis även har "cykelsadlar". Hahaha. Ännu en bra uppfinning.



Okej, på återseende då, och fram tills dess- må så gott!

2 comments:

Blygisens betraktelser said...

Ajdå. Jag menar "Tempur".

Kerstin said...

Sovmasker är sköna :)