Friday, November 16, 2007

Lördag.

Godmorgon alla!

Igår var en produktiv dag, vilket känns mkt bra! Snart kan man kosta på sig att relaxa lite haha.

Vidare hade jag en massa samtal på det personliga planet under hela dagen. Satt i tfn mest hela dagen igår.

Jag har vankat och velat och tänkt att jag kan skriva något, om jag gör det så luddigt som möjligt, men -nej, det går inte. Jag önskar att jag kunde på något sätt berätta något iaf, för jag har skrattat så jag nästan trillade av stolen igår. That kind a news, ni vet.

Äsch, ni får hålla tillgodo med alla andra roliga och spännande bloggar!


Idag är det lördag och jag tänker suga märgen ur hela denna underbara dag. ;-)


Kram alla kära läsare.

PS. Jag brukar av hävd inte tipsa om ngt speciellt här, men är det ngn som ätit på Styffes?

Jag måste rekommendera deras mat.
Perfekt om man vill vara lite inkognito också. (ligger ju i Solna!) Nu har jag sagt tillräckligt, ni får kolla på nätet.

Kram igen.

6 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Jamen rara söta.

Nu sade du A men inte B.

la linda said...

ingen fara alls, det är lördag som sagt. gå ut och njut av dagen!! och trevlig helg!!!

Frk Fleggman said...

Du gör verkligen skäl för ditt alias, blygisen :-))

Blygisens betraktelser said...

Hehehe....nu blir jag generad :-)

Hoppas ni alla får en skön lördag!

Puman said...

"Idag är det lördag och jag tänker suga märgen ur hela denna underbara dag. ;-)"

UNDERBAR MENING TJEJEN....love it! :)

Blygisens betraktelser said...

Visst, det är med den inställningen man skall kliva upp ur sin säng varje dag, helst!

Kram!