Tuesday, January 08, 2008

Bild-fråga

Jag ber verkligen om ursäkt för det här, men jag måste stilla min nyfikenhet. Bloggen är ju-som alla vet- ens bästa biktställe. Eller iaf ett bra ställe.



Ja, jag vet inte hur jag kom över det här ordet, jag var tvungen att googla det, och för att göra en lång historia kort, så är det så att jag då aldrig hört talas om det här innan!



Är det ngn som läser här som vet vad detta är?






Pffffffft!

(Om Borgarbrackan läser här, så VET jag att du skrattar så du ligger dubbelvikt nu! Hahahahahaa....)

13 comments:

Unknown said...

Oh, piece of cake!

Det är en menskopp.

Blygisens betraktelser said...

Hahahahahaha!


Uuuuuuuuuuhh! HUR visste du det?

Piece of cake...jo pyttsan! Tycker DU, ja! :-)

(men herrejösses, sitter du och läser här? haha, jag kikar in till dig med, men har ej tid till annat, än så länge)

Blygisens betraktelser said...

A, jag vet inte. Jag gillar inte ordet ens. Meeeeeeeen, jag har som bekant lite svårt med banan-ätandet också. Det måste ske på längden, på ett fat, med gaffel. (skoooojar)

Anonymous said...

Men alltså....menskopp ????
Menskopp ? Vem har uppfunnit den ? Hahahahaha !!

Nalle

Anonymous said...

Nä, jag hävdar å det bestämdaste att föremålet har en annan funktion. För det är en sugpropp! Fast kombinatinen är eventuellt oslagbar: en sugpropp som menskopp....schwupp så åker vätskan ut all världens väg....

Pardon my filthy humor, go vänner!

eder ödmjuka tjänare /B

Blygisens betraktelser said...

Oh, my dearest B!

Begränsas här i detta forum, men du vet ju.....

Hur snygg är man med en stor bit tejp över munnen? det är iaf så jag ser ut nu...hahahaha

(Aha, härligt med din snusk-humor! Men kära B, jag söker vår hemliga lapp med alla de riktigt snuskiga orden, om du minns! hihi! Jag lade den ju i boken jag fick från London, "Elegance" bla bla bla. Hittar inte boken!)

Anonymous said...

Boken ligger i chiffonjén.Gissningsvis:))))
Men alltså menskopp, ska man gå omkring med en kopp i ..ja du vet?
Angående B så har hon väl alltid varit sån eller....det är väl B som i B.
Kram N som i Nalle

Blygisens betraktelser said...

Jag tycker väl eg. att uppfinningen är helt okej, säkerligen har det funnits ngt liknande förr. Har läst om den nu på wikipedia.
Well, it´s not my cup of tea..hö hö hö...

Jag blir sporrad att uppfinna ngt bättre!

Haha, i chiffonjén kanske...

Visst är det B som i B, det är det. :-)

Puman said...

Verkar lite läskigt tycker jag...
vagår inte prova!

Blygisens betraktelser said...

Hahaha!
Visst är det läskigt även för mig, som det modiga Lejon man ändå är! Så, trots att man är en Puma eller ett Lejon så vågar man inte prova! :-)

Unknown said...

http://www.menskoppen.se

Miss Upsey Daisy said...

Menskopp?

Låter som science fiction..

Blygisens betraktelser said...

Vi är alla med i serien "V" egentligen, miss UD!

hehe...

Den där historien, om hur man kan lita på någon som blöder i en vecka men ändå kan gå och tala är rolig. Eller den där: Vad är det för skillnad på en terrorist och en kvinna som har mens? Well, med terroristen kan man förhandla...

Asch, minns inte exakt just nu.