Friday, January 18, 2008

Friday- I´m in Löööööööööv

Äntligen fredag.

Inte för att jag tänker gå ut och måla alla staket gröna, hjula i närmsta fontän eller trumpeta på gator och torg, men jag är väldigt glad!

Well, fredag:

-är det inte Let´s Dance ikväll? Föööörhoppningsvis sitter jag o mumsar på löjromstoast i ngt kärt sällskap (men antagligen själv, men det är bara skönt) medans vi ser på det. Jag skriver förhoppningsvis, enär jag är liiite rädd att ngn väninna lockar med mig ut på galej.

lördag:

- Jamen, jag tror jag skall strosa på stan och kanske se om jag finner ngt intressant på REAN. Jag vill ha ALLT på Karen Millen. Punkt slut. Kanske ta en lite drink på ett trevligt ställe i stan, med bra utsikt? Någon som kan tipsa om ett bra ställe?

söndag:

-inte vet jag. Rida en sväng vore trevligt. Tolka vore verkligen roligt, men hey- det är ju barmark ute. JAg sitter som bäst och rekar efter en trevlig skidsemester, och jag tror jag skall ordna en såndär härlig resa med hundspann o allt. Sååå kul. Ni får en ordentlig rapport om det blir så.



Trevlig helg alla! Och kom ihåg: Drick inte alkohol efter klockan tolv på natten! (som om man är såå duktig själv alla gånger..hehe)

8 comments:

Ingrid said...

Hördu! Att äta löjromstoast framför let's dance är att häda. På sin höjd får man ha en bunke med ostbågar och en sjabbig flaska Fanta framför det programmet.

Glad fredag och boka en hundspannsresa istället!

Blygisens betraktelser said...

O jag har saknat ditt karaktäristiska Brööööööööööööööl!;-)

Hm. Vore det att häda? Jag har ju hädat rätt friskt här innan, utan att blivit påkommen hehe..

Superduperglad fredag på dig själv!

Annie - PD said...

Mmm, löjrom! när ska jag komma?! :D

Karen Millen har massor med fint. Jag har ett par Karen Millen pumps som nog kommer ut på Bloppisen snart... :D Kanske något för Blygisen? Strl 38.

Ska du ta en drink i stan röstar jag för champagne på bistro jarl alt. Strawberry Daiquiri(s) på Gondolen! :)

Blygisens betraktelser said...

Tusen tack för omtanken, AnniePD! Jag har strl 37 1/2, 38 brukar funka..hehe. Vad gör man inte?
Skall absolut kolla in din Bloppis igen!

Japp, de ställena är trevliga, absolut:-) Ngt jag definitivt aldrig varit på är Sky Bar. Vet knappt ngn som varit där heller.
Well, jag får som sagt se om jag tar mig ut överhuvudtaget.

Blire ngn kittemitt då? :-)

Annie - PD said...

Det blir kiddemitt snart, när vi har några fler soffor som hon/han kan vässa sina klor på... :D

Blygisens betraktelser said...

Tänk att få vara kiddemitt hos er, Annie PD. Det måste vara ljuvligt!

Annie - PD said...

Jag kommer göra mitt bästa för att skämma bort katten/katterna. De ska vara helt odrägliga :D

Blygisens betraktelser said...

Jaaaaaaaa!
Kiddemitten kanske får en kompis!

Mjau! :D