Thursday, January 10, 2008

Fredag morgon och Let´s Dance-premiär

Godmorgon,

Äntligen har vi fredag.

Ikväll är det premiär för "Let´s Dance" denna säsong. Finns det någon som sett det utan att ha blivit sugen på att dansa, undrar jag. Själv har jag släpat upp diverse vänner på golvet och försökt dansa exakt likadant som de på TV under programmets gång. :-)

Fredag:
- slappa hemma, förmodligen se Let´s Dance. Det är möjligt att jag får middags-gäster.

Lördag:
-lunch med några väninnor, sen får vi se. Hoppas på en lugn kväll.

Söndag:
-förhoppningsvis får jag med mig min granne på en sådan där härligt underbar två-timmars långpromenad.



Trevlig fredag på er allesammans!

6 comments:

Annie - PD said...

Låter som en skön helg! :)
Har inte kollat alls på Let's Dance men jag försöker alltid leka dansproffs och tycker nog att jag lyckas hyfsat ;D
Trevlig helg och kram till dig

Blygisens betraktelser said...

Egentligen låter det så skönt att vara utan TV, tycker jag allt.
Ja, vi får se om jag lyckas göra en härlig passodåbel ikväll hihi.

Stor kram tillbaka. Än en gång- väldigt coolt halsband.
Trevlig helg!

Miss Upsey Daisy said...

Låter som en skön helg. Min är fylld av lite "det-här-borde-jag-fixa-saker" och rätt lite socialt.
Brukar inte vara så...

Blygisens betraktelser said...

Förstår, men visst är det skönt att vara hemma och fixa färdigt också, mellan varven.

Själv är jag så slut i rutan att jag evenuellt t.o.m. drar ut jacket!

Hoppas du inte somanr ifrån The Aviator! Vill gärna ha en recension sen..:-)

Miss Upsey Daisy said...

Jag har en bok som jag måste läsa.
Får se om jag halvkollar på Aviator eller ej...

Blygisens betraktelser said...

Godkväll min store Gud!
Nu börjar ju Let´s Dance!