Thursday, January 31, 2008

Torsdag kväll

Nej, det där med hunden var ingen hit, usch så pinsamt.
Jag överdrev nog på några meter, men det var som jag upplevde det i alla fall, att vi stod med där i kön. Hahaha.... Ja, sen hade jag tänkt gå förbi och plocka upp det senare idag, men det har jag inte gjort. O vart skall detta sluta, mitt förfall?

Ja hm. Sen ringde ju min mobil på eftermiddagen, det var min väninna som inte bor i Sverige, hon som ringde förra helgen.

Kort sagt får jag oväntat besök i helgen, men det blir väldigt trevligt.



Jahapp.


Så, vi hörs efter helgen alla kära bloggläsare!


Alltså, vad är det med oss flickor? Det första jag gjorde när hon berättade att hon kommer i morgon, var att checka mina naglar. Hahahahahahaha...

Hej igen!

5 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Låter som en trevlig helt. Ni kommer att ha maaassor att prata om. Underbart.

:)

Kerstin said...

Ha en superfin helg du med. Kraaaam.

Frk Fleggman said...

Naglarna!? Det var strange, som tysken sa. Ha en trevlig tjejhelg och glöm inte köpa hundpåsar.

Smartasmia said...

NU har jag så äntligen tagit mig hit. Och inte en dag för tidigt! Finfin blogg av en - som det verkar - mkt trevlig tös:-)

Blygisens betraktelser said...

Tack, jag hoppas ni hade en underbar helg ni med!

Haha, Smartasmia, det var väldigt gulligt sagt. Rodnar här, skall du veta! Tack!

Sköt om er nu!

Kram.