Sunday, January 13, 2008

Söndag

Godförmiddag alla kära besökare.

Gårdagen gick i töckens tecken, maken till dåsighet har jag inte upplevt på länge.
Nåväl. Jag piggnade till, och fick ett par vänner på middagsbesök. Väldigt trevligt, såklart.

Det blev visserligen sent i säng, men det gäller ju att suga ut så mkt av ledigheten som möjligt också! Man kan ju inte ligga och sura i sängen och hoppas på att man får sova någon gång. Haha..


Idag skiner solen, en granne sade: "Men godmorgon, Blygisen! Visst är det härligt med våren?"

Hahahaah....well, det är väl lite tidigt att påstå att våren är här, jag sitter ju som bäst och kollar efter skidsemestrar framöver också.


Fortsatt trevlig söndag önskas.

4 comments:

Annie - PD said...

Det kändes vårigt ute på långprommen. Solen värmde lite lite lite...

Blygisens betraktelser said...

Är du redan tebax, Annie? En annan har ju inte kommit iväg ännu. Min granne är så seeeeg idag, den lilla partyprinsessan.

Miss Upsey Daisy said...

Skidsemester?

Är du duktig?

Jag skulle kunna vara bättre men det blir en långhelg i Sälen någon gång i vår iallafall.

Blygisens betraktelser said...

Jomenvisst- backflips o allt allt allt. ;-)

Jag bara älskar att vara i backarna, men kanske ev gillar längd lite mer.

Sälen låter verkligen trevligt, jag tror du kommer få mersmak!

Huvudsaken man gör ngt man tycker är kul, förstås!