Monday, January 14, 2008

Måndag

Guten Morgen,


Äntligen måndag.

Jag hade svårt att få med mig min partyprinsessa-granne på långpromenad igår. Hon hade varit ute på galej och inte kommit hem förrän klockan sju på morgonen.
Ooo så ynklig hon kände sig....vi gick och handlade och jag kunde absolut inte låta bli att reta henne genom att peka på ölen och fråga om det inte skulle vara gott, föreslå att vi skulle gå och äta någonstans och ta ett glas vin etc....hehehe. Ooo hon höll på att svimma, stackarn.

En liten promenad kom vi ut på iaf, det var skönt.

Julpyntet är undanstädat, gardinerna utbytta och den där förbenade chiffonjé-saken står orubblig!




Jahapp. Nu önskar jag alla en fortsatt trevlig måndag.

8 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Jag vet hur din partyprinsessa till väninna kan känna sig....

Been there- Done that.

Blygisens betraktelser said...

Hahaha...oo, jag med.

Annie - PD said...

hahaha :D Elaking där!
Finns det något värre än alkohol när man är bakis? :D

Blygisens betraktelser said...

Hihihi...näääääe, det gör det absolut inte! Usch usch, jag led med henne, men kunde likväl absolut inte låta bli att retas..hihi.

j said...

promenader i goda vänners lag med prat om allt och ingeting är mysigt och vackert. man tänker så bra i rörelse.

lider med din kära granne. alltså fy sjutton vad dåligt man kan må dagen efter... det är inte klokt alltså. haha.

trevlig måndag önskar jag dej med!

Blygisens betraktelser said...

Håller med dig, Josefine. Man tänker ordentligt bra när man promenerar.

hihi..det var kul att retas ordentligt med henne..hehe. Stackarn, hon led ngt hemskt.

Trevlig tisdag!

Frk Fleggman said...

Long time no see. Det var mycket att läsa här... roligt!

Blygisens betraktelser said...

Hahaha...åå här står bara en massa strunt *rodnar*

Välkommen tillbaka!

Hoppas du hade det oförskämt skönt i Dalarna.