Tuesday, January 15, 2008

Onsdag morgon

Godmorgon!

Jabba-dabba-doooooo vilken bra dag måndagen var!

(har skrivit, men raderat, det räcker med att min måndag var mkt mkt bra!)

Hua, inatt drömde jag om en person jag jobbade med förut...ooo god lord. Maken till stress-framkallande och o-strukturerad person får man leta efter.
Jag fick nämligen höra av revisorn häromdagen att personen träffat en kvinna och köpt hus i Thailand och jag vet inte allt. Gud så trevligt, måtte han bosätta sig utomlands ett tag hahaha!

Apropå rean som tydligen härjar i våra butiker, har jag hållt mig ifrån allt vad sånt heter. Man kan säga att "jag har klarat mig" hehe.. Men vem vet, jag kanske slår till på något inom de närmsta dagarna.


Nu får jag önska er alla en fortsatt trevlig dag!

16 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Jag har inte hållit mig ifrån rean så att säga.... :D

j said...

jag har inte heller lyckats hålla mig undan, direkt. men reafebern har lagt sig och just nu vill jag ha fräscha vårkläder i alla butiker. vill slippa slask och gråheten. vill ha solsken. trevlig onsdag önskas till dej också!

Blygisens betraktelser said...

Hehehe, Miss UD. Du har "åkt på en riktig släng" va? ;-)

Även du, Josefine? Tss tss...flickor flickor..(hrm, jag kanske inte är rätta personen att sträcka på ryggen precis, men jag känner mig sååå duktig som inte handlat en massa..)

Idag var det synnerligen grått och regnigt. Verkligen. Jag vill ha snöööö och solsken, men det skall visst bli kallt om tio dar sisådär.

Anonymous said...

I stan idag. Skulle just fråga om vägen. Vem kommer mot mig? Jo vår kära B. Roligt. Hon dök upp som ingenting, just som jag trodde jag gått fel:) Hon kanske är en fe eller ängel den kära B. Vem vet. Kram Nalle

Blygisens betraktelser said...

Åååå vår kära B!

Hon är väääldigt mkt i mina tankar nowdays.

Hoppas allt är bra med dig, Nalle Kära!

PS. Var var du egentligen, Nalle, och vart skulle du?
Djurgården?
Kram igen.

Anonymous said...

Nä inte Djurgården, hehe. Jag var på väg till Kungsgatan, men inte från det hållet man är van utan från Cityterminalen, var lite klurigt där vid Kungsbron och Kungsbrostrand, hitta inte gatan:)). Då dök hon upp ! Tack det är bra med mig. Kramis Nalle

Blygisens betraktelser said...

Nämen vad gjorde hon i de gamla arbetarkvarteren då? ;-)

Men vad roligt att träffa henne, det förstår jag.

Kära B, OM du läser här:

Jag har inte glömt dig, tvärtom. Skulle behöva tala med dig, faktiskt. Har inte orkat ringa, bara.
Puss och kram så länge.

Annie - PD said...

Haha, ja, dessa drömmar. Ibland undrar jag (eh, näää OFTA) hur hjärnan fungerar...

Rea är ju trevligt, hoppas du gör några klipp :)

Blygisens betraktelser said...

HAhah- Ofta är rätta ordet, även för mig!

Några klipp gör jag säkert!

Sov Gott!

Gisan said...

Jag har tagit mig en väldigt liten sväng till rean. Kläder lockar mig inte så mycket just nu å barnen har vad de behöver. Annars brukar jag passa på att handla till dem. Kramar...

Puman said...

haha han kanske få lugn o ro i Thailand!

jag har klarat mig ganska bra men några små shoppande har blivit ändå.

"veckan innan lön = många killar ute"
/dagens citat :)

Blygisens betraktelser said...

Haha, jag får verkligen hoppas han stannar länge. Får jag tag på honom, så....*stampar jag till honom på hans klena fot med en stilettklack* Basta!

Många killar ute? Det låter ju alldeles lysande!
Då får man väl dra på sig ngt uppseendeväckande och bege sig ut själv då...trala la la la...
Jag tar en självblinkande kavaj.

Blygisens betraktelser said...

Kramar även till dig, Gisan!

Du som tycker om böcker och pynt (dina fina pärlor!)kanske hittar ngt extra fint till ett bra pris!

nä, det bästa är ändå gratis. Frisk luft och kärlek!

Kram igen!

Laila och Johan said...

Ingen rea i lilla byn... Hoppas du får en bra dag!!

Kerstin said...

Ja, shit - nu vill jag har lön snart. Jag är verkligen bankrutt...

Blygisens betraktelser said...

Sköna Loppan:Det är väl en del av "charmen" med lilla byn -ingen rea, inget NK, ingen rondell ens? Skojar, men du vet vad jag menar, antar jag!

Kerstin: Du har redan allt man kan önska sig. Pojkvän, lägenhet, hälsan...SKOJAR!!!! Hit med pengarna nuuuuuuuuuuuuuu!!!